Tjusig ny soffa och fåtölj.

2012-05-17 | 15:34:37 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Av min systers killes pappa fick vi den här gula soffan, den är mycket skönare och finare än den vi hade innan, han hade köpt en ny soffa så då fick vi den och den här fåtöljen fick vi också och den är med himla skön! =)

Linda

Va fin! :D

2012-05-17    23:08:10   
Monrou's vintage blogg

Himla tjusigt, ska ta och fota min soffa med någon dag! :)

2012-05-18    14:36:01    http://monrous.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback