fredagskväll

2012-05-19 | 00:15:03 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
jag har mest suttit vid datorn den här kvällen,nördigt javisst! Men ibland får man vara en nörd. Pratat med fina personer, lyssnat på fin musik, läst lite bloggar och mest haft det mysigt. Än fast jag önskar jag gjorde något annat eller var på något annat ställe. Måste verkligen åka till Umeå snart eller åka till hemligt som jag velat åka till jättelänge men inte blivit av än, när ska det bli av egentligen? Snart hoppas jag i alla fall. Känt mig irriterad och velat en sak. Åh, tänk om,tänk om,tänk om. Ja, drömma kan man alltid. Till veckan eller i helgen måste jag verkligen skicka lite mejl och göra saker jag skjutit upp. Måste kolla upp en utbildning jag vill gå till hösten jag med snart,snart. Men nu ska jag nog lägga mig i soffan och kika på något, eller kika på något via datorn. Eller gå och lägga mig.
Ser framemot i morgon då jag ska träffa mina två fina vänner, Marie och Linda :). Sen blir det nog fest på kvällen med Sannis tror jag. Skojskoj! På söndag blir det loppis i stora lass eller ok en hemmaloppis,så inte alls i stora lass och då kommer kickibruden hit hihi! :) Hundtjejen kicki alltså.
Puss på er fina ni!

marie

Blir nog trevligt idag, ser ut att bli bra väder! :)

Men lullen ska tydligen jobba så hon kan inte komma :/

2012-05-19    08:55:31    http://lillbrun.blogg.se/
sheil -modeblogg med mode, skönhetstips och tips!

hejsan vilken härlig blogg du har! :)

gå gärna in på min blogg och var med och tävla om att bli veckans blogg! :D

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en kanon bra dag!

Kram http://nathalietegelstam.blogg.se/

2012-05-20    15:15:39    http://nathalietegelstam.blogg.se/
fanny

Kul med loppis!:)

2012-05-20    15:39:05    http://blanchettheaart.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback