Fest och en massa bilder :D.

2012-05-20 | 21:02:38 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Mattias och bilden råkade bli röd tydligen.
Bara för att Sanna bor så fint.
Sannis
Jag knasar mig lite.

Sanna blandar drink :).
Cosmopolitan =)
Mattias och Sanna.


Grabbarna :D.



Jag med min cosmopolitan och mitt vin, sanna har bättre bilder med sin kamera också som jag ska ta sen :D.




Lite fulla killar hehe! :D



Micke är lite feminin med sin cosmopolitan, lite robert i bakrunden och Herman som kom på besök som också ville festa lite men han fick ju gratis alkohol av Sanna också :D.



Mattias smsar kanske och Robert kanske också och Micke dricker ööööle.



Herman ser rolig ut när han kollar i sannas penisbok ;P.


Systeryster



Mattias och Herman med sin drink :D.



Mattias ligger och slappar i sängen.



Ett fyllo vid en dator som kallade sig själv för alkis och nykterist haha och två braiga människor! Alla på festen var förresten superbraiga människor och det var en superskojsig festis!






Sen drog vi på krogen men lilla jag kom inte in på Olles :(:(:(:((:(: han bara du måste vara 22 år fyllda, så himla kinkig vakt, fyller ju 22 i oktober mene då drog jag och herman på harrys och det var helt okej, sen drog vi hem till sanna och däckade, vet dock inte vad klockan var, men när jag vaknade var jag dödstrött och bakis,men det var en grymt najskväll!


Anna T

Kuuuul ^__^!!!

2012-05-21    22:08:11    http://annatjernstroms.blogg.se/
marie

Ser väldans trevligt ut :)

2012-05-22    06:05:28    http://lillbrun.blogg.se/
Sofia

Snyggaste systrarna!

2012-05-23    22:41:23    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback