Torsdag

2012-03-01 | 20:15:55 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Alltså fy på mig som bloggar så dåligt nuförtiden men jag har ingen blogginspiration och då kan man ju inte blogga. Har precis sett på en film, lånade filmer i lördags och hade inte sett någon ännu, såg på "det regnar alltid i provence" och den var bra,bra,bra! :) I morgon ska jag se på "Kärlek på italienska" eller "Flyga drake", på lördag ska jag se en också, måste lämna tillbaka de på lördag också, dumt att jag inte hade sett någon innan idag. Nu är jag sjukt trött så blir en tidig kväll ikväll. Men jag kanske får någon blogginspiration och lust snart. Vem vet.
Nu är det Mars redan,tiden bara springer iväg tycker jag, helt galet!
Puss.

catarina

det är som sagt Mars - dvs. våren närmar sig = inspirationen hittar snart tillbaka ska du se. :)

2012-03-01    22:18:31    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Anna T

Man får ta bloggpauser ibland <3 har också trögt med bloggandet

2012-03-02    22:12:06    http://annatjernstroms.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback