Om en fredag.

2012-03-31 | 10:31:58 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Igår jobbade jag, shoppade lite på hemtex, en jättegosig pläd och ljus, kom hem, datanördade, hade fått paket, en jättefin blus som jag köpt på tradera, åt sallad till middag och duschade, sen var en snickare här som var snygg haha. Vi ska ju renovera vårat hus, värmeisolera det eller nä, tilläggsisolera det heter det väl, jag vet inte vad det heter faktiskt, för att det är så himla kallt här på vintern och sen ska vi göra om vår altan och vår förstukvist som gick sönder nu i vinter. Det blir spännande hehe och jag längtar som tusan till i slutet på april eller i början på maj för då kommer en liten hundtjej hem till oss antagligen hihi! Det är en liten tibetansk spaniel.
I alla fall sen handlade jag lite gott och drog hem till Sanna,jag kikade lite på Lets Dance än fast det inte är så bra, sen började vi se på en film men båda två somnade, kom hem och la mig vid elva, sov en massa timmar. Idag är jag utvilad :). Nu läser jag bloggar och ska nog intill stan tror jag idag. Får se vad jag hittar på.

Anna T

Mysigt ^^!



sv: Jaa å alla saker e typ ekologiska med ^^!

Hahah var påväg att skriva att "alla är isolerade med" bara för att du skrivit om isolering xD hahah

2012-03-31    13:56:15    http://annatjernstroms.blogg.se/
Anna T

sv: Ja himlarns ^^!



Kom ihåg min frågestund hiih!

2012-04-01    15:41:53    http://annatjernstroms.blogg.se/
catarina

sv. du vet att detsamma gäller dig - jag finns här.

& var inte rädd för att skriva - om inte i bloggen får du hemskt gärna skriva till mig i ett mail / brev (när jag tänker på det tappade vi det där :( eller, det var väl mest jag, :( )

känns underbart att veta att någon tror på en <3 tror på dig med! det gör jag verkligen.

2012-04-02    11:26:53    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
emma

Hej! :) Fin blogg :)

2012-04-03    11:37:40    http://bommmen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback