Mumsiga bodybutters och lite annat.

2012-03-17 | 18:12:42 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Efter att jag sett i Erikas blogg att hon köpt dessa på Rusta så var jag tvungen att åka dit och köpa de också, så himla billiga+ att de luktar ju så gott!
Fick en fin necessär med bra innehåll från Damernas Värld som premie efter ett tag så kom det äntligen i alla fall :).
Ansiktsprodukter, läppglans och mascara och prov på en foundation, deras mascaror är superbra, har en sån sen förut.

Nattljusolja som jag fick av Linda för ett tagsen har dock inte använt den så mycket ännu så jag kan inte säga så mycket om den, men tror mina eksem blivit lite bättre med den, men skulle jag använda den varje dag skulle jag nog märka skillnad :), men mina eksem är ju värst när det är kallare ute, men jag kan ju använda den nu också.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback