Lördagens klädsel.

2012-03-17 | 18:47:53 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer

Ny skön,skön t-shirt och nya brallisar som jag tycker om i massor, ska nog skaffa mig ett par gröna och i nån annan färg också kanske sen.

Idag har jag promenixat på stan med min far, fick en finfin t-shirt från h&m för en kupong som vi hade, köpte lite böcker på bibblan som de inte skulle ha kvar, läste tidningar på bibblan och några av tidningarna jag läste vill jag nog börja prenumerera på. Sen åt vi mat på Sibylla hej onyttigt, jag åt fiskburgare som var god,stripsen var inte lika goda och sen handlade vi mat på Coop. Nu ska jag nog se nån film snart eller skriva brev. Borde kolla lite jobb också. Hade ju bara vikariatet tills igår. Så jag vet inte när jag får jobba nästa gång. Måste fixa med en ansökan snart också för ett sommarjobb och en annan ansökan med. Får se vad jag hittar på ikväll, men blir väl mest slappt, ska äta grönsaker med dipp också, mums!

Saga

Hey, kvinna! Jag vet inte hur jag ramlade in på din blogg, men måste säga detta, from mitt hjärta, att Jävlar!! Vad söt du är!!

2012-03-17    20:39:33    http://skavsnigels.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback