Hamnen

2012-03-25 | 14:33:20 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Tog en Söndagstur intill stan, köpte en billig almenacka på åhlens och handlade lite mat på hemköp och pappa köpte en vårjacka på cubus, han skulle klippa sig men det var så mycket folk på rinse, så det blir en annan dag istället och jag tog en tur ned till hamnen i det mysiga vårvädret.

Lenita

åh, vilken mysig hamn. fint sätt att spendera sin söndag på!

2012-03-25    20:24:28   
Karoline

Ååååh, jag får hemlängtan <3

2012-03-26    21:41:00    http://www.karolinesvintage.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback