En hög med bilder på mig bara och två färgade naglar.

2012-03-17 | 18:40:39 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
En bild jag tog för ett tagsen efter jag hade duschat bara. Tjaba!



Jag igårkväll i gosiga slapparkläder.


Mjukisbyxor är grejen när man bara är hemma, igår somnade jag vid halv tio... Låg och såg på tv och sen somnade jag, vaknade vid tolv och la mig i sängen och sov sen till halv tio, idag är jag pigg :). Var skönt att sova ut kan jag säga.

Nyvaken tjej och solen sken in genom fönstret så jag hade fönstret öppet när jag låg och läste och lyssnade på radio i sängen,mys!

Jag ser knasig ut och så,fin morgonfrisyr va haha?
Hej händerna som alltid ser så tjocka ut på bild hehe.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback