Söndag i Umeå den 27 maj

2012-06-02 | 18:44:42 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer

Hej Umeå östra och en trött bakis tjej och den här söndagen lyckades jag med att gå vilse på ålidhem, fick inte tag i Emil så jag fick ringa till en kompis som kollade upp var han bodde, men så fann jag finn och han sa vart det var, men hittade iaf inte så fick fråga en och hittade sen hem till min kompis, sen prövade jag rullpizza för första gången och umgicks med min kompis Sanna, vi tog en promenad och gick på stan, det var fint! Här tog jag kort medan hon var på toa hehe. Man måste ju roa sig lite.

marie

Man går alltid vilse i Umeå ! :p

2012-06-17    11:20:29    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback