Hej!

2012-06-26 | 16:17:26 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Hallå där!
 
Jag tänkte berätta att jag inte har något internet hemma för tillfället om det inte blir fixat i veckan så blir det fixat nästa vecka, men jag har ingen blogginspiration heller så jag återkommer när internet funkar som vanligt igen! Vi håller på att renovera vårt hus på utsidan så det är därför det inte funkar för de har råkat komma åt en kabel också har den pajat :/: Men snart så ska det väl funka igen!
 
Jag längtar en massa tills på söndag då jag får besök och tills på fredag för efter fredag har jag semester i en vecka :D. Lyx! Hoppas min kompis biljett funkar bara och att jag bokade helt rätt när jag bokade hans biljett ;P. Påtal om inget hehe
 
Ha det fint ni finisar!

Anna T - Nörd och Filmskapare

Ha de bra <3
Ja ska åka till Robin i helgen så kommer inte ha nån fest :) men vi kan festa helgen efter!

Svar: ja helgen efter ska vi lätt festa :D
Lisa

2012-06-26    22:33:41    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback