måndag.

2012-07-30 | 20:46:43 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag har hur mycket blogginlägg som helst på lager bara så ni vet. Men blogg.se vill inte riktigt samarbeta med mig när jag ska lägga upp bilder. Men lovar att det ska komma en massa inlägg framöver. Ni får bara ha lite tålamod. Idag är det måndag, jag har vart sjukt trött hela dagen då jag sov så himla dåligt inatt. Nu ska jag snart hoppa i säng, sjukt tidigt jag vet. Varit irriterad och hoppats att en sak ska lösa sig. Är orolig som tusan kan jag säga. Men förmodligen löser det sig. Annars vet jag inte vad jag gör. Måste komma ihåg att fixa 2 saker den här veckan också.
 
Nu ska jag försöka att lägga upp ett blogginlägg med bildisar. Jag hoppas jag får sova gott inatt och att morgondagen blir bättre. Men jag fick ju i alla fall en komplimang av en idag. det var fint! och en människa som aldrig pratat med mig började prata med mig idag på jobbet, det var trevligt! Älskar människor som börjar prata med en och som är trevliga. Trevlig ska man vara :)
 
Puss.

marie

Jag tycker det är mycket som strular med blogg.se nu för tiden :(

Svar: jag med :(
Lisa

2012-07-31    17:56:47    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback