Festarbildisar från i fredags:)

2012-07-02 | 22:33:56 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Fredagen var trevlig och jag kom inte hem förrän sex i lördags på morgonen efter jag efterfestat hos robert. jag är hos sanna nu och har nördat internet och nu blir det äntligen ett blogginlägg!

Anna T - Nörd och Filmskapare

Fan va awesome den där festen lät :D!!
Vill också!

Svar: ja den var jäkligt naaaajs! :D vi får festa järnet på lördag tycker jag! :D vad sägs om det? :)
Lisa

2012-07-03    10:27:13    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback