Oktober-December 2011

2012-01-01 | 23:37:27 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Oktober:
Började med att jag fick besök av min vän Jose som jag inte hade träffat på ett tag, fyllde 21 år och fick en massa fina presenter, åkte till Umeå en dag och shoppade lite.
Åt födelsedagslunch på Reuterdahls.
Åkte till Umeå med Jose och Sannis, Sanna var lika fin som vanligt.


Vi promenixade i Umeå och det var fint höstväder. På min födelsedag gick jag på konstrundan med min vän,sen på tisdagen var jag ju i Umeå och på onsdagen åkte han hem igen och då träffade jag Carro för en liten fika.





Flux pojken anlände hit. :)



En dagens klädsel i Oktober.



Fick världens finaste paket av min fina vän Hannah med posten och det paketet glömmer jag aldrig för jag blev så himla glad över det och överraskad förstås.



Tog en höstig promenad med Flux och Carro och vi hade picknick också.

Kom in på kursen Matens Kemi och sensorik som började i november.



Var på Maries födelsedagsfest maskerad som hade temat Marie :).


Träffade Angelica för en fika och promenix på stan.



Tog höstiga bilder på Sannis.



Sen hade vi höstpicknick. :)



Fikade med Devinia,Roky och Linn :), fick fina efterskott paket av Devinia också.



Tog en Lundbergsfika med Erika och fick ett finfint paket i efterskott.

November


Började månaden att fika med Marie, Hanna, Linda och Marie och Lindas mamma.



Skaffade mig en ny klänning med katter på.

Började plugga och var på Umeå Universitet för första gången.



Skaffade mig vintriga knästrumpor och den här månaden pluggade jag väl mest, hände inte så mycket spännande.

December




Skaffade mig en ny gosig tröja, pluggade mycket med Marie och var på Umeå Universitet och labbade, hade tenta som inte gick så himla bra och har tänkt plugga hela jullovet men har inte blivit av ännu,tur det är en vecka kvar.



Fikade med Erika, gjorde en enkät och skickade in som jag klarade och klarade alla inlämningar också eller hoppas jag klarade den sista, vet inte det ännu.



Var på julmarknad och adventsfikade hemma hos Erika en söndag.



Klippte mig.



Julfikade och fick fina klappar.



Det blev Julafton.

Jag fick reda på vilka kurser jag kommit in på till våren, jag har haft en del dumma tankar men det börjar väl bli bättre nu hoppas jag. Men det här året har inte vart så himla speciellt, 2012 ska bli mycket bättre och jag ska ta tag i livet ordentligt och framförallt ta tag i mig själv. Sluta tänka så mycket på allting också. Ska bli mer produktiv också det här året. 2012 ska bli mitt år. Hoppas jag.



Igår var det ju Nyårsafton. Jag hade min kattklänning och posar i Sannas lägenhet, vi förfestade hemma hos henne och sen drog vi till en snäll kille som Sanna känner, sen drog vi till en fest där jag inte kände någon, festen var helt okej,jag blev kanske lite för full men jag hade roligt ändå, hade i alla fall en tjej där som jag pratade massor med, men bilder från nyårsafton kommer senare. Kul att jag står så snett också haha!





Erika

Fint årsinlägg =)

2012-01-02    20:40:07    http://morgondimma.blogg.se/
Mikaela

Älskar kattklänningen!

2012-01-04    17:10:24    http://impuls.blogg.se/
Anonym

Mysigt inlägg! Blev hungrig nu av första bilden.. äsch då! hihi :)

2012-01-18    22:04:06   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback