Juli-September 2011

2012-01-01 | 22:40:14 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Juli


Fick hem mina fina skor som jag använde en massa! :)



Såg bästaste Confusions! :)



Klippte mig och toalettposerade haha.



Dagen efter Confusions var det dags för fest och då såg jag ut såhär.



Anna var på g och sen drog vi till sommarfesten som var helt ok men roligt hade vi i alla fall vad jag minns :).



Gjorde fler fina loppisfynd.



Oj vad jag loppisfyndade i Juli alltså :), fyndade mycket mer än det här också.



Åkte till Skeppsmalen med pappa och hade det fint.



Fikade gofika i Banafjäl efter vi hade gått på backluckeloppis.



Var på gratis konsert med Orup hehe.



I Sundsvall när vi var påväg till Gatufesten, här hade jag fixat mig innan vi skulle åka iväg från stugan.



Sannis på Gatufesten.



Såg såklart Håkan Hellström på Gatufesten.



Tog en somrig fika med fina Carro.



Åkte på en söndagsutflykt till Norrfällsviken.



Sen åkte jag till Bönhamn och vi gick på en massa loppisar på den trippen också.



Skaffade mig en finfin långklänning.

Jag fick beskedet om att jag var 9e reserv på utbildningen jag ville gå. Sökte fler kurser i säkerhetsskull på sen anmälan.



Åkte på mysig utflykt till Hörnsjön där Zoya fick bada.



Badade ett par gånger i höglandsjön.



Skaffade mig ännu en perfekt sommarklänning.



Partade med Sanna och drog på Merry Can.

Augusti

Månaden började med Urkultis! :) dock fick vi dåligt väder men jag hade kul där ändå.

Hanna på Urkult :).


Jag i mitt megastora tält! :D



Partybrudarna! Urkult var den bästa och roligaste händelsen i Augusti såklart! :)



Det blev dags för maskerad igen :).


Sedan hände en ännu jobbig sak.. Zoya blev dålig och vi åkte till Sundsvall och där fick vi reda på att hon hade cancer och det fanns ingenting att göra åt det, så då fick hon somna in finaste Zoya, det var jobbigt och gjorde himla ont eftersom hon var en vän som jag hade haft i många år. Men hon har det troligtvis bättre i hundhimlen nu så hon slipper plågas mer.



Fikade på Reuterdahls med Erika och Oscar.



Partade med Anna en sista gång innan hon flyttade till Uppsala och sen partade jag med Devinia och ett gäng till också. Mycket party blev det i somras.



I Augusti skaffade jag mig en ny säng och den är det bästa som finns!

Hamnade som andra reserv på den där utbildningen och hoppades hela tiden på att jag skulle komma in men gjorde aldrig det.

September




Var på backluckeloppis och fyndade lite.



Hade hennafärgat hår.



Fikade med Marie.



En dagens klädsel i September.



Hade en gosig lördag på stan med Sannis.

Fick reda på att vi skulle bli fodervärd till en schäferpojke vid namn Flux och då när jag fick reda på det blev jag lyckligast i världen ungefär.



Fikade med Devinia.

September var väl inte så spännande månad, men det här året har väl vart lite upp och ned också, var ju arbetslös och borde sökt en massa jobb i några månader, hoppades på att jag skulle komma in på någon kurs.

Fortsättning följer, snart kommer sista delen av 2011.



catarina

GUD vad man längtar till sommaren när man ser alla bilder som påminner om den

2012-01-02    02:20:10    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback