Fredag

2012-01-27 | 18:44:25 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Idag har jag ont i huvudet och är sjukt trött. Irriterande. Hade ju velat vara på fest, men hade inte haft något nöje utav det eftersom att jag har ont i huvudet och dessutom hade det nog inte varit någon smart ide att blanda alkohol med min magmedicin som jag tar för min magkatarr som nästan är över. Idag har jag hårinpackat håret och gjort ansiktsmask så nu är man härligt fräsch och luktar mumsigt. I dag har jag mest tagit det lugnt, fixat disk och lite tvätt. Trist bara att jag inte orkar fara på festen för då får jag inte träffa en finfin vän medan hon är hemma i Ö-vik. :(. I morgon ska jag i alla fall hitta på saker och ting. Men nu blir det bara en slappis kväll, ska dricka te och kika på tv. På måndag ska jag på möte och det blir spännande :).
Men nu gör jag en lista istället.
Vad åt du till frukost?
Risgrynsgröt

Vad har fått dig att skratta idag?
Har inte skrattat något idag.

Vad har du på dig just nu?
En rosa stickad tröja, ett långt svart linne som är dunderskönt och nytt och mina nya tights från Indiska. 

Hur ser resten av dagen ut?
Idag har jag bara tagit det lugnt,promenerat en hund som var jobbig och fixat med lite hushållsysslor och mat.
Vad händer ikväll?
Bara ta det lugnt.

Och på lördag?
Ska till soptippen inte så spännande och sen ska jag på stan en sväng och till farmor. 

Och på söndag?
Vet inte.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Det roligaste, har inte hänt så mycket spännande men att jag ska på möte, att mina värden var helt normala och jag inte hade någon brist på någonting, tog prover när jag var hos läkaren för ett tagsen.  Gått på stan med min fina mamma.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att jag inte orkade åka på fest ikväll, att jag inte gjort så himla mycket den här veckan.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. "Lejlas kök heter det va? På 7an."
2."Ah, okej vad synd :(,min kusin ville träffa dig, men förstår såklart. :("
3."Godeftermiddag,gjör du?"

Vad dricker du i helgen?
Te och annat som är gott.


catarina

sv. aw vad kul att höra att teét var så gott <3

2012-01-28    14:43:16    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Anna T

Aww, synd att du inte kunde va med <3 men man ska lyssna på kroppen :) jag kommer tillbaka i påsk!

2012-01-28    21:40:56    http://annatjernstroms.blogg.se/
Anna T

sv: Tack så mycket <3

2012-01-29    12:04:08    http://annatjernstroms.blogg.se/
catarina

sv. <3

2012-01-29    17:33:23    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
elna

sv: tackar tackar! :-)

2012-01-29    20:22:47    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback