April-Juni 2011

2012-01-01 | 19:52:49 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
April


Blev rödhårig igen också, rött är ju den bästa hårfärgen jag vet.


Jag på förfest hos Offer innan vi drog vidare till självaste Umeå Open, det där var min festarklänning för den första kvällen och Umeå Open var väl en utav de roligaste händelserna det här året.



Såg bästaste Säkert på Umeå open<3.
Såg också en utav de bästa artisterna Håkan Hellström! <3

Nästa kväll på Umeå Open såg jag Bob Hund! :) Sedan drog vi iväg på värsta bästa efterfesten som varade i hur många timmar som helst tills jag tillslut somnade typ klockan sju eller åtta på morgonen för att vakna klockan tio och åka hem till Hannah igen, för den dagen skulle jag åka hem igen, det var en himla rolig helg med roliga förfester och en rolig efterfest.

Samma dag som jag kom hem från Umeå Open så hände något väldigt jobbigt, min mamma berättade att min äldsta syster Elin skulle ta bort hennes hund nästa dag, eftersom Ally var väldigt sjuk och hennes medicin hade slutat fungera på henne och hon hade inget nöje utav att leva längre och då måste man ju ta jobbiga beslut.


Hoppas du vilar i frid nu fina fina hund! <3.
Sedan så gick min sjuka morfar bort, han som var gammal och sjuk i hudcancer,jag hoppas du vilar i frid nu fina morfar. <3
Klarade kursen Etik och livsfrågor, fick G i den kursen, dock ville jag ha vg men g är ju bättre än ig såklart.

Gosade massor med min älsklings hund Zoya.
Sökte till Gastronomiutbildningen i kreativ matlagning och hur det gick med det vet ni ju redan, men ska söka igen till våren.
En vårig dagens outfit i April.
Tog vårens första dagens klädsel utomhus.
Åt den första kulglassen med Marie och Anders :).
Sista april, vi skulle grilla men det var fel på grillen haha, så sen drog vi hem till Sanna där vi åt mat istället och sedan blev det fest hos Devinia och Daemon innan vi åkte iväg vid ett för att leta efter en annan fest som vi aldrig hittade och då åkte vi istället hem till Peter där vi avslutade kvällen med fika :).

Maj
Jag pluggade färdigt min sista kurs, den sista jag läste var "Människan socialt och kulturellt" och fick mvg i den kursen helt otippat, att det skulle gå så bra i den kursen, men det gjorde det.



Tog fler dagens klädslar utomhus.



Gjorde vårfint :).




Var på en massa loppisar och loppisfyndade världens finaste sekretär åh vad jag gillar den!



Skrev en massa brev vid min nya sekretär :).



Tog gosiga vårpromenader och mådde för det mesta rätt så bra vad jag minns i alla fall.



En vårig klädsel i Maj.



Köpte en finfin väska för 20 kr när jag var på en jättestor loppis med Erika. Den har jag använt massor :).



Fick en jättefin kjol av min mamma som jag använde hur mkt som helst :).



Partade hemma hos Sanna och drog sedan iväg på Merry Can där kvällen sedan slutade någonstans haha, det var väl årets galnaste händelse, att hamna på ett vandrarhem och sen inte veta vart jag var nästa morgon, men det var trevligt som tusan i alla fall :D.
Zoya fyllde 9 år men tyvärr fick hon bara bli nio år men nio år är ju en hel del år i alla fall. <3
Juni



Började månaden med att åka på loppis :).
Blev många loppisfynd i Juni, här är mina fina muminglas som jag fyndade. :)
Månaden började med att jag var på Picknickfestivalen på nationaldagen den 6e Juni.



Där dracks det te, Mats och Peter tävlade litegrann och Djurens rätt var också där.



Såg lite av ett himla bra band på den festivalen.



Skaffade mig en ny finfin oväxlad cykel från Saltmagasinet.



Hängde lite vid hamnen och läste böcker.



Skrev brev ute i det fina vädret.



Tog somriga bilder.



Zoya låg ofta ute i det fina vädret och mös.



Hade sommarmys på Sannas balkong och sen partade vi, dock blev jag konstig den kvällen, drack alldeles för mycket alkohol och blev jätteknasig. Usch, det var inte kul alls.


Fick hem mitt slutbetyg och skickade in det för att komplettera min anmälan till Universitet.



En dagens klädsel i Juni, den där klänningen tycker jag om massor, dock längesen jag hade den nu, men tycker den är mer en sommarklänning.


Midsommarafton som jag inte trodde jag skulle hitta på något på men jorå, jag var hemma hos Sanna och hade det fint sen gick vi hem till Christian och hans tjej där vi hade det fint tills tre på morgonen då vi promenerade hem till Sanna igen och hon var sötis och klättrade överallt men jag var irriterad för att jag var nykter haha.



Skaffade mig ett slappt somrigt klädesplagg som jag typ bodde i när jag bara var hemma.


-
Nu blev den här summeringen superlång men så kan det gå. Fortsättning följer!


catarina

sv. åh ja!! vi är fan värda ett kick-ass år nu!

2012-01-01    21:12:57    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Rebecca

Söta Lisa! :)



Du vill inte sälja klänningen som du har på de två översta bilderna till mig? :) Har letat efter en blå i evigheter! Puss

2012-01-14    16:39:47    http://hallonsemla.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback