-

2012-01-26 | 21:59:44 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Torsdagskväll. Jag har rätt tråkigt. Har i alla fall läst en bra bok ikväll, ska nog fortsätta läsa den snart, men nu blir det frukt och en stor kopp te+ dagens halv åtta hos mig, har ju ändå lyxtv hihi eller tv där man kan se tv programmen efteråt utan reklam och det utnyttjar jag rätt ofta. Idag har jag mest hushållsysslat, skrivit ett litet brev och haft tråkigt. Tänkte fara på stan men blev inte så, ska ta mig dit i morgon istället tänkte jag. Nu lyssnar jag på Karlavagnen som är himla bra tycker jag. Det står äntligen 0 olästa blogginlägg på min bloglovin också, inte ofta det gör det, eller var längesen det gjorde det först nu, har rensat bort en del bloggar också. Hoppas ni har en fin kväll. Jag har inte så mycket spännande att berätta. Skulle mest bara vilja vara pepp liksom. Men jag mår väl helt okej i alla fall. Skulle vilja kramas och titta på film eller vad som helst med någon fin. Jobbigt att känna sig ensam, fast ensamhet är ju ändå rätt så trevligt. Men nu blir det en stor kopp nyponte och jag vill bara kunna skriva av mig eller kunna skriva sådär fint. Skulle vilja känna mig fin också men det gör man ju då och då i alla fall. Puss.

Anna T

Ses imorrn <3

2012-01-26    23:14:40    http://annatjernstroms.blogg.se/
Else

Hej fina du! Bor du kvar i Ö-vik? Trodde att du skulle flytta till Umeå? :)

Har börjat blogga lite igen btw!

2012-01-28    15:33:57    http://finkultur.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback