Söndag.

2012-02-12 | 18:35:40 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Nu har hela helgen bara sprungit iväg, idag har jag mest tagit det lugnt och tagit en solskenspromenad med hunden och färgat håret, blev inte så himla stor skillnad men lite i alla fall. Tycker helgerna borde vara längre, eller de känns som de bara springer iväg supersnabbt jämt. I morgon ska jag upp och jobba igen, ska jobba den här veckan på samma ställe som innan och sen får jag se. Som ni har märkt så har jag ingen vidare blogginspiration just nu, vet inte direkt vad jag ska blogga om. Men det kommer. Snart när jag minst anar det så dyker nog min blogginspiration upp igen :). Hoppas man får sova gott inatt men det har jag ju gjort de senaste nätterna så ska nog gå bra. Skulle vilja känna mig lite mer pepp på livet också men allting kan väl inte kännas bra jämt, jag mår ju okej i alla fall :). Man skulle skrivit av sig i bloggen någon gång, fast det gör jag nästan aldrig, så skriver av mig till brevvänner istället när jag känner för det.  Nu ska jag läsa bloggar och jag återkommer när jag har något intressant att skriva om, man kanske ska göra lite listor de är ju alltid trevliga att göra i alla fall, hoppas ni har haft en bra helg. Jag hoppas min nästa helg blir mer spännande. Hoppas ni har det fint. Kram!

marie

Säg till när du är tillgänglig för fika! :)

2012-02-12    18:59:32    http://lillbrun.blogg.se/
Erika

Vi ses imorgon =)

2012-02-12    20:12:50    http://morgondimma.blogg.se/
johanna

fin blogg!

kul om du gick in på min och lämna en kommentar. :)

2012-02-13    18:59:41    http://johies.blogg.se/
catarina

sv. du är så HIMLA BRA !

du snappade nog upp det ingen annan gjorde; "fast man vill ju ha lust att göra saker och ting också. det är så fruktansvärt jobbigt när man inte har det."

det största problemet typ..



men ah, det håller på att vända. hoppas jag i alla fall.



snart kommer våren, den ska bli VÅR! haha töntigt det lät men du fattar

<3 <3 <3

2012-02-13    19:31:17    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback