Onsdag.

2012-02-08 | 18:46:10 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Onsdag då, som ni märkt har jag inte bloggat på en vecka, har inte alls någon blogginspiration just nu och vet inte alls vad jag ska blogga om, önska önska inlägg vettja! Jobbandet går bra, får se om jag får jobba något mer efter den här veckan, hoppas ju det i alla fall. Dock sover jag dåligt, får hoppas jag får sova bättre snart eller inatt i alla fall. I morgon är det redan torsdag, dagarna och veckorna bara springer iväg! Snart ska jag hoppa in i duschen spännande va och kika på lite tv sen eller om jag ska skriva ett litet brev. Kan ju berätta att Flux ska testas i slutet på Februari och jag hoppas han klarar det så han får bli en jobbarhund. Han behöver aktiveras mycket och sånt och han får ju mest gos och promenader av oss, men han behöver ju mer än det eftersom han är rätt så krävande så mamma har bestämt att inte ta honom och hundkonsulenten sa att han borde vara hos någon som kan mer om hundar och vet hur man ska göra som när han nafsar, hoppar och såna saker, så hon ska nog försöka få tag i en labrador istället.  Men blir han en sån där jobbarhund så får vi ju ändå inte ha kvar honom så, det kommer ju bli tomt men mamma skaffar väl en labrador sen istället nån gång.
Nåväl nu ska jag nog läsa lite fler bloggar innan jag hoppar in i duschen, skulle kunna skriva om massa mer saker men orkar inte om typ 2 timmar är det dags att sova igen hehe.

Puss!

Marie

Ja schäfrar är ju krävande.. hoppas ni får tag på en labrador istället! Dom är ju så lugna och trevliga :)

2012-02-08    19:44:17    http://lillbrun.blogg.se/
Karoline

kram till dig!

2012-02-09    23:01:31    http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

kikar in och önskar den en trevlig helg :)

Hoppas allt är bra denna soliga Fredag

2012-02-10    14:29:11    http://lavali.blogg.se/
Miranda

Jag har också haft lite inspiration senaste tiden... Ganska länge! Men man har ju ändå ett litet bloggsug någonstans. Listor brukar vara kul att fylla i! Låt och filmtips är alltid kul att läsa också. =)



sv: ja, den var supergod! (:

2012-02-10    15:43:43    http://mirandamorgonvind.blogg.se/
catarina

sv. TACK sötis!

2012-02-10    17:32:20    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback