En lista

2012-02-10 | 19:39:50 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Nämn något som gjorde dig glad i går: Igår. Jag vet inte vad som gjorde mig glad igår. Att min lunch var så himla god, tagliatelle och laxsås, mums!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag jobbade.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här.
Det sista du sa högt: Minns inte vad det sista jag sa var.
Det senaste någon sa till dig: Vet inte.
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, lite av en cider och svartvinbärs lättdryck.
Vad var det senaste du åt: Glass.
Vad var det senaste du köpte: Ett par mysiga billiga tofflor på hemtex.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Här ute är det bara mörkt och inte så kallt.
Godaste glassmaken: Vet inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta alls.
Trivs du med ditt jobb: Jag vikarierar bara men jag trivs i alla fall, snälla och trevliga arbetskamrater är det :).
Favoritklädsel: Klänning helt klart eller lång tröja och tights.
Favoritlåt just nu: Vet inte.
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster.
Vad gör dig glad just nu: Att jag får jobba hela nästa vecka också!
Vad ska du göra härnäst: Kika på tv eller duscha snart om jag orkar, är latisen.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött annars är det okej.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Jeans, t-shirt och kofta.

Hur många kuddar sover du med: Tre.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Just är jag morgonmänniska för att jag måste =).
Vad är viktigast för dig: Fina människor runt omkring mig och så och endel annat som jag inte kommer på just nu.
Är du kittlig: Ibland.
Snarkar du: Det händer.
Stjärntecken: Vågen.
Äckligaste insekten: Harkrank kanske.
Längtar du mest efter just nu: Inte så mycket, skulle vilja komma bort, träffa fina vänner och jag längtar efter att flytta hemifrån men det kan jag inte göra just nu.

catarina

underbart att läsa att du har snälla arbetskamrater; det är ju något utav det viktigaste!

2012-02-10    20:55:47    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Kajsa

Jag är också våg, bästa stjärntecknet! :)

2012-02-10    21:38:16    http://www.kobranhuggertill.blogspot.com
Mimi

Åh, har du fått jobb nu? :D Vad jobbar du med?

2012-02-11    04:40:42    http://impuls.blogg.se/
Frida

Hihi, rolig lista :)



Hoppas du har en fin fredag!

2012-02-17    10:35:19    http://livelearnlove.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback