Tvåmansfest med systeryster och utgång på Olles.

2012-12-02 | 14:06:56 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Sannis med ölen, vi kikade på så mycket bättre och jag fick lägga upp bilden än fast hon sitter i bh hehe.
 
 
Myspys.
 
Hej säger jag i en av mina favoritklänningar!
 
 
Jag i sannas fula peruk som hon fick av nån ute förra helgen :P.
 
 
Pippiperuken :).
 
 
Sanna med tomten :).
 
 
Sanna å micke, vår goda irish coffe :).
 
 
Micke,nicke och sannis, sen vet jag inte vilka de andra är.
 
Photo: #kvällens #outfit
 
Kvällens klädsel. Fotograf:Sannis

Sandra - Breakaway

Supersöt klänning!

Svar: taack
Lisa

2012-12-04    03:28:27    http://www.breakaway.se/
Anna T - Nörd & Filmskapare

Söta ni är ^^ såg ut att ha haft kul

Svar: tack! ja, det var skoj :)
Lisa

2012-12-05    15:22:01    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback