Söndag.

2012-12-09 | 14:01:00 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Kan berätta om min helg. I fredags var jag hemma hos den mysiga personen, vi drack per mobergs goda röda vin, åt choklad, chips och smaskens vindruvor, skulle titta på en film men den var så himla djup och vi bara pratade hela tiden så vi hängde ju inte alls med i den, så det blev en lätt komedi istället. Sen blev det gosmys innan vi somnade. Vaknade tidigt igår morse och när jag frågade vad klockan var sen var den kvart över åtta på morgonen och jag trodde det var natt eftersom det var så mörkt ute. Vi låg och kikade på skräckfilm, jag hängde med och tyckte det var spännande faktiskt. Sen åkte jag hem, fixade mig och drog till systeryster. Vi promenixade på stan, jag köpte en mysig kofta och en gosig stickad tröja när jag egentligen borde köpt julklappar, handlade lite julöl och glögg som jag ska spara till nästa helg eller till julafton kanske. Handlade mat. Det var ju typiskt också att den mysiga personen skulle bli sjuk igår, så vi kunde inte ses på kvällen som vi kanske skulle ha gjort annars. Men det kommer fler gånger :) Hoppas du har kryat på dig nu i alla fall.
 
For hem till Sanna där vi bakade och köpte middag från sibylla mumsigt var det och sen blev det att fixa sig inför festen. Sen blev det en himla bra kväll och idag ska jag bara chilla i massor. Ska nog se historieätarna och snart ska jag gå ut med voffen. Det som var bra med den här veckan var att jag fick förlängt där jag jobbar nu och har fått hela månaden ut. Sen får jag följa med på jullunch så det känns mysigt. Man kanske ska skriva något brev idag också. Måste börja köpa julklappar snart också. Bara man kommer på vad man ska köpa :). Jag hoppas på att få sova bra ikväll och till veckan också. Tänk om man alltid fick sova bra, det vore något. Kan ju hoppas att jag får börja sova lite bättre i alla fall.
 
Ha en bra adventssöndag alla ni fina där ute! Kram.

Becka [fotoblogg]

Så otroligt fin header du har. ♥

Svar: tack!
Lisa

2012-12-09    19:14:13    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
stina

fina bloggen!

Svar: tack:)
Lisa

2012-12-09    20:12:27    http://stinatholen.devote.se
S P R A L L I C E-fotografi och fint

Älskar din header! :)

Svar: tack!
Lisa

2012-12-09    21:06:46    http://sprallice.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback