Onsdag

2012-12-05 | 10:26:13 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Idag blir återigen en lugn dag så man är på topp i morgon och på fredag när jag ska jobba. Ikväll ser jag framemot bonde söker fru :). Hoppas mitt konstiga öga slutar göra ont nån gång också. Men tror att det börjar bli bättre i alla fall. Idag är det superkallt ute, var ute med hunden en snabbis och det var minus 16 grader ute, sen måste jag klä på mig massor igen när jag ska gå ut med hunden nästa gång. Nu blir det bloggläsning, mer te om en stund, sen ska jag nog svara på ett litet brev, fixa med lite tvätt och disk och så. Men annars blir det lugna gatan. 
 
Ha en superfin onsdag ni! 

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får ta de lugnt och får en mysig dag ^^

Svar: ja, jag har tagit det lugnast idag behövs =)
Lisa

2012-12-05    15:22:17    http://www.annatjernstroms.blogg.se
william

kallt med 16 minus;D

Svar: ja uuusch
Lisa

2012-12-08    17:37:19    http://canonguy.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback