Måndag.

2012-12-03 | 11:19:00 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Den här veckan började med att jag knappt sov något inatt. Hade sjukt ont i ögonen när jag vaknade och känner mig hängig. Får se hur jag känner mig om några timmar, men tror jag nog måste vara hemma i morgon med om jag ska orka jobba resten av veckan. Men får se hur jag känner mig sedan. Får dricka en massa te och vila massor. Typiskt att man ska bli sjuk när man får jobba. Nåväl ibland får man vara hemma än om man vill eller inte hehe .  Dumma förkylning :( Ha en fin måndag alla! 
-
Update: Blir hemma i morgon med, men nu ska jag bara vila,vila i massor så jag kan gå på onsdag. Får jag sova ordentligt inatt så borde jag väl kunna jobba på onsdag hoppas jag. Ikväll ska jag nog dricka svartvinbärsglögg och ta en lång varm dusch. Myspys. Annars har jag bara tagit det lugnt idag.

catarina

krya! :( <3

Svar: taaack! <3 dricker te och vilar massor. har som mål att må bättre på onsdag. så nu jäklar vilas det! du ska vi ge varandra nån liten julklapp i år? som vi har gjort förut. kram <3
Lisa

2012-12-03    12:20:30    http://creatingtoinspire.blogg.se
Hanna Ek

Härlig blogg! kram

2012-12-03    18:12:14    http://hannaek.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback