Lördagskvälls adventsmys med braiga folk del 1

2012-12-09 | 13:47:54 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Jag började med att tända en massa ljus och jag tände så sjukt många så att vi höll på att svettas ihjäl så vi hade balkongdörren öppen större delen av kvällen. Man måste ju ha ljus på ett adventmysparty! :)
 
 
Vi hade bakat saffransmuffins med pepparkaksfrosting som var himla goda, som jag nog ska baka till jul och saffranskladdkakan åt vi knappt något av, men den blev himla smaskig, men nästa gång blir det ingen gräddedekoration som smälte hehe..
 
 
God julöl och glöggen som Sanna gjorde, supergod äppelglögg :).
 
 
Sanna var på g!
 
 
Söta kärleksparet! =)
 
 
Jo,jag kan inte riktigt se normal ut på bild, måste göra massa miner hehe. Tog en massa bilder så strax kommer del 2. Var en sjukt mysig kväll :)

catarina

ser sjukt mysigt ut! och vad fina & 'juliga' alla var, hihi :)

Svar: det var jättemysigt! :) hihi, ja vi hade tänkt lite jultema i klädseln med :)
Lisa

2012-12-09    14:30:45    http://creatingtoinspire.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback