Juldagskvällen med några fina personer.

2012-12-26 | 12:15:31 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Sanna var himla fin juldagen till ära och Nicke hade finskjortan på.
 
 
Mumsig förrätt var det! =)
 
 
Smaskens kyckling och grönsaker, guacomolen var smarrig också, också var det pommes frites till som var supergoda!! Men de där konstiga bruna som ligger på tallriken var ingen höjdare, men resten var gott i alla fall som tusan!
 
 
Sanna var tjusig, också var det pralin och kaffe till efterrätt.
 
 
Våra kompisar som vi kallar för storebrorsorna bara för att dom typ har blivit som det och Sannis.
 
 
Jamen vi knasar oss som vanligt!
 
 
En tjej som frågade om hon skulle ta kort på oss på dansgolvet och klart hon fick det! =)
 
 
Systerystrarna.
 
 
Sanna rockar till musiken.
 
 
Sen skulle jag åka hem så sanna följde med och fick skjuts hem :).
 
 
Finaste! <3

amanda

Vad fina ni var och så roligt ni verkar ha haft det! Jag bara måste fråga: var kommer din systers klänning ifrån? Den ser nämligen ut som den perfekta nyårsklänningen!

Svar: tack och det var skoj! min systers klänning kommer tyvärr från beyond retro eller någon annan second hand affär. så den blir nog inte så lätt att hitta tyvärr. ;/
Lisa

2012-12-26    21:59:41    http://almostteatime.blogg.se
amanda

Det var synd. Men fin var den! Det är bara att leda vidare :)

2012-12-27    19:57:52    http://almostteatime.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback