Julafton del 2 av 3

2012-12-25 | 00:52:45 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Mammsen kikar på någon julklapp, pappsen och systers voff.
 
 
Sanna instagrammar eller så facebooknördar hon :). 
 
 
Elin. =)
 
 
Fina tofflorna jag fick i julklapp men som var försmå. Jättekonstig storlek. De passade sanna perfekt som har små fötter. Ja hon blev ju glad iaf :) så får jag hitta mig ett par nya tofflor. Man kanske kan fynda ett par på rea eller nått ;).
 
 
Sanna ska fota sina julklappar =). Lika nördig som jag! 
 
 
En voff som har hoppat upp i min säng och gnager på något gott. Hon hoppade upp dit direkt när hon hade fått det. Hon älskar att vara i min säng också. Lillvoffen.
 
 

marie

Fina tofflor! synd de va för små:(

Blev mor och far glada för dejt-julklappen?

Svar: ja de var typiskt :(: men jag får köpa andra fina :)
hihi ja de blev superglada! =)
Lisa

2012-12-25    09:58:13    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback