Jul lördagsfika med fina vänner och julklappsutdelning

2012-12-23 | 21:57:21 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer
 
Jag slog på stort som vanligt typ. Smaskens räkmacka, snickerskaka och kaffe.
 
 
Fina systrarna!
 
 
Nina :)
 
 
Ray med sin sallad och ölen :).
 
 
Marie var fin i sin fina julklänning och drack glögg.:).
 
 
 
Hanna och hennes systeryster =).
 
 
Paket till majsan mig alltså :).
 
 
Fler paket till mig och det enda ni får se av min gårdagens klädsel heh. Jag fick ett jättefint förkläde, tjusiga örhängen, en liten fejk piercing som var tjusig, polkagriskäppar, ett roligt porslinsägg och ett sjukt mumsigt doftljus :).
 
 
Ray med ölen :).
 
 
 
Sedan gick jag och marie till bibblan och hängde en sväng och drack saft ;).
 
 
Marie häller upp saften hihi! :) Det var en god saft hehe. Himla trevligt var det! 

Anonym

Fina bilder :)
Synd bara att vi inte kunde hänga längre :/

Svar: tack :) och ja det var verkligen synd :(
Lisa

2012-12-23    22:19:10   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback