fredagskväll

2012-12-29 | 00:06:33 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
ikväll blev det pizza till middag, jag bjöd mina föräldrar. mums värre. sen har jag druckit te ur pappas fina tekanna som han köpte idag bara för att den var så fin. te i stora lass, mitt nya te jag fick i julklapp. det var mumsigt. hundpromenix. läsandes bloggar. tankar som snurrar i huvudet. somnade i soffan en sväng när jag såg bästaste filmen "i rymden finns inga känslor" och nu ska jag sova. önskar att jag typ fick somna skedandes eller något. åh men det går nog bra att sova själv också. har ju en himla stor säng =). Så man får mycket plats heh. I morgon ska bli en bra dag. En lugn och bra dag hade jag tänkt. Ska sluta tänka så mycket också. Men det är inte så lätt jämt. Idag var en ganska så bra dag i alla fall.
 
Godnatt på er.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback