Årsresume 2012 Januari- Mars

2012-12-29 | 17:03:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Januari:
 
Januari var kanske den sämsta månaden på hela året. Jag var förkyld, skottade en massa snö så jag fick en massa ont i ryggen, fick magkatarr och var deprimerad mest hela tiden. Var till läkaren första gången i mitt liv sen jag var liten  och jag var så himla rädd för att gå till läkaren, så mamma fick följa med mig, för att just då mådde jag så dåligt så jag tänkte så mycket jobbiga tankar. Läkaren måste ju trott att jag var konstig som hade med mig mammsen eller pappsen dit. Gjorde hälsoundersökning men allting såg bra ut i alla fall och läkaren undrade hur jag mådde. Jodå, jag mådde bara bra sa jag när han frågade hur jag mådde annars, men jag ljög ju för denna gulliga läkare. Men han såg säkert på mig att jag inte mådde bra. Så denna månad var ingen höjdare. Hoppade av en kurs jag läste på universitet för att jag mådde så himla dåligt. Sen kom vändningen när i slutet på januari erika sa att de behövde vikarier inom städ. Så jag ringde till chefen i slutet på månaden och gick på möte veckan efter.
 
Men jag kan visa några bilder på hur jag såg ut i Januari och Flux bodde fortfarande hemma hos oss.
 
 
Låg mest i soffan och mös till trevliga program, denna bild tog jag när såg på p3 guldgalan.
 
 
Lagade min favoritsoppa potatis och purjolökssoppa. Typ godaste soppan som finns :).
 
 
Man kunde gosa med flux ibland som fortfarande bodde här än fast han var jättejobbig. Men nuförtiden är han nog en snällis :) Som bor hos en polis i jämtland och tränas för att bli polishund :).
 
 
Hade en gosig tröja på mig som jag fick av snälla mamma. <3
 
 
Hade på mig en sjukt gosig kofta som jag reafyndade i Januari :). Som sagt Januari var ingen spännande månad, får hoppas januari 2013 blir bättre.
 
Februari:
 Veckan efter jag hade varit inne hos chefen så ringde Erika och frågade om jag ville komma in och börja jobba eftersom de behövde en vikarie.. Självklart tackade jag ja och började jobba, det var skönt att börja göra någonting så man slapp tänka så mycket på allting och jag jobbade hela månaden ut och allting kändes ganska bra. Fick förlängt efter den första veckan jag var där och längtade tills jag skulle få min första lön.
 
 
Läste denna mysiga bok och andra böcker. Hade en massa läslust. :)
 
 
Fyndade på bokrean såklart!
 
 
En smaskens storfika med Marie blev det.
 
 
Min fina kompis Marie som jag är himla glad över att jag är vän med, hon är ett superbra fikasällskap :).
 
 
Fyndade en fin klänning på Svedjeholmens loppis.
 
Ja, det var väl februari det och våran schäfer Flux han flyttade hemifrån för vi kunde inte ha kvar honom för han var alldeles för jobbig. Men nu bor han som sagt i Östersund hos en polis :). Skulle vara spännande att träffa honom nu och se hur fin han har blivit.
 
Mars:
 
 
 Våren började komma och jag började Mars med en tur på stan med min fina syster.
 
 
En dagens outfit från Mars.
 
 
Sanna och jag beställde mat från Asia Thai- palace och njöt med rosevin till. Gottigotti var det!
 
 
Sanna var lika fin som vanligt!
 
 
Systerystrarna. <3.
 
 
Fick ett himla fint vykort från Paris från en tjej som heter Elin som verkar vara himla fin.
 
 
Målade våriga naglar och hej vad tjocka fingrar jag har hehe.
 
 
Fyndade på Järveds loppisen :).
 
 
Fyndade en fin t-shirt och kofta, den här klädseln var ju himla fin, får jag ha snart igen :).
 
 
En fika i Mars på Lundbergs blev det :).
 
 
En fika med Anders och Marie igen :).
 
 
Fotade våriga bilder nere vid vår hamn.
 
Fick fortsatt förlängt på samma ställe som jag började jobba på i början på februari.
 
Fortsättning följer!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback