Torsdagsnatt

2012-08-17 | 01:09:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag har haft en finfin torsdag, först började jag dagen med att diska och sånt, äta frukost på trädäcket och läsa tidningen. Sedan hängde jag upp en massa tvätt, tog in tvätt, gosade med voffen, pratade med pappa. Promenerade hunden. Efter det plockade jag en hög med bär. Lagade mat, tagliatelle och laxsås. Bakade rödvinbärskaka och svartvinbärsmuffins. Har läst en massa bloggar, bloggat och nördat dator. Promenerade hunden igen, sen vid nio ikväll ringde en fin vän, vi pratade i över en timme och min vän var lika trevlig som vanlig att prata med, han är typ den enda vännen som jag pratar med i telefonen sådär länge och jag planerar att hälsa på denna kompis i höst/vinter eller så. Sedan åt jag kvällsfika och fastnade vid datorn.
 
Den här veckan har varit så himla bra och relaxig kan man säga. Välbehövlig för min själ,mår bra liksom, alla behöver nog lite vila ibland. Det behövde jag just nu och därför ska jag inte ha dåligt samvete över det. I morgon får jag se vad jag hittar på, ska packa för att jag åker ju till sthlm imorgonkväll, åker hem på måndagen och sen är jag som sagt redo att jobba hur mycket som helst :).
 
Men nu ska jag hoppa i säng. 
 
Puss!

Erika Berglund

Härligt med en så bra vecka! Och det har ju varit strålande väder :)
Ha så kul i stockholm!
Kramkram!

Svar: Ja, verkligen, vädret har ju varit helt perfekt! :) Jag hoppas att jag får kul i stockholm :). men det tror jag nog. Kram!
Lisa

2012-08-17    09:22:57    http://morgondimma.blogg.se/
marie

Låter bra det :) Softa lite ;)

Svar: hehe precis!=)
Lisa

2012-08-17    09:26:25    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback