Stockholm del 9, Söndag och Måndag som var dagen då vi åkte hem till norrland igen och 2 bilder från sannis kamera.

2012-08-26 | 19:26:35 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Vårat hotell i Vasastan :).
 
 
 
Ja då ska man väl skriva något om hotellet, det var trevlig personal, god frukost och bra service :). Rekommenderar det hotellet om ni ska till sthlm nån gång :).
 
 
Måndag, vi skulle åka hem, här sitter vi och chillar på cityterminalen och är tröttisar och jag gör ful min som vanligt.
 
 
Jag ville träffa massa kompisar i sthlm men jag fick träffa min vän mikaela på måndagen iaf, det var trevligt och hennes kompis max!
 
 
:)
 
 
Tröttis! :D
 
 
Världens minsta bild blev det nu men såhär glad var jag när vi kommit fram på hotellet på lördagen och låg och pratade med mamma i telefonen och hej mina stora fötter.
 
 
Väntade på att stan skulle vakna :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback