Söndag 15 Juli och Måndag 16 Juli när vi åkte hem. Sista delen.

2012-08-13 | 10:02:58 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Sanna på Scandic Rubinen :).
 
i
 
Mys!
 
 
Våra skor matchade varandra.
 
 
Där satt vi ett tag och sedan gick vi på rockbaren och tog en söndagsöl men det har jag inga bilder från.
 
 
 
Efter det promenerade vi tillbaks till vårt hotell.
 
Sen var det hemgång på måndagmorgon, Sannas packning.
 
 
Sanna mobilnördar lite.
 
 
Min fina tygpåse som jag köpte i göteborg.
 
 
Min goda dryck!
 
 
Äta lite keso till fika.
 
 
Sannis och våran göteborgsresa var den bästa. Nu ska vi boka biljetter till sthlm också för till helgen ska vi dit och se kent igen. Tur man har en syster som bokat två biljetter ;), nu måste vi bara styra upp nästa helg också!
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback