Sista delen av fredagskvällen på Urkult del 2

2012-08-15 | 21:47:21 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Träffade på Fredrik som satt och drack alkoholfri öl vid där Herman säljer kantarellisar.
 
 
En himla trevlig kille som var jättefull och kallade mig för sara, det var kul, han heter Andreas och Hannis.
 
 
Rolig bild på mig och Finn.
 
 
Hannis, jag kanske inte får lägga upp bilden för dig men jag gör det i alla fall, kvällen slutade med att vi rökte vattenpipa med lakrits i och småpojkar tyckte jag skulle gå och sova för de tyckte jag var för full haha :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback