Nejbirs födelsedagsfest hemma hos Anna den 28 Juli

2012-08-17 | 11:19:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
 
Nejbirs fest hemma hos Anna var himla fin och sen gick vi på Merry Can det var skojsigt och jag träffade Cilla men lyckades inte ta nån bra bild på oss och jag ligger verkligen efter i uppladdningen av bilder men snart är jag färdig i alla fall! :)
 
 

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hahah jag och Pauline blir så jävla snygga så fort vi är med på samma bild xD

Svar: Haha ja verkligen :D
Lisa

2012-08-17    12:14:51    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback