Fredag del 2 13 juli i götet.

2012-08-07 | 17:56:39 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Kaffe efter maten från Seven Eleven.
 
 
Kaffe tjej som köpt deodorant och något mer tror jag som hon hade glömt ;P.
 
 
Tog gratis jättefula fejk tatueringar från pizzerian.
 
 
Tatuerade mig ;P.
 
 
Sen drog vi till hotellet och fräschade upp oss lite för att ta en sväng på stan.
 
 
Jag tog kort för jag tyckte det lät mysigt!
 
 
Ute på promenad och utforskar götet!
 
 
Oj det råkade bli en stor bild på en god cider som jag köpte på sticky finger!
 
snart kommer del 3 från vår fredag i götet den 13 juli!
 

marie

Åh, den cidern lät god!

Svar: den var god, men jag hittar ju inte den cidern någonstans :(
Lisa

2012-08-15    10:11:56    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback