Fika med Erika på Reuterdahls :).

2012-08-26 | 13:01:58 | Direktlänk | Fika | 2 Kommentarer
 
En smaskens räkmacka och kaffe blev det.
 
 
Erika håller på med sin mobil :D.
 
 
Min fina kompis som jag bjöd på födelsedagsfika i efterskott också fick hon sina presenter :).
 
 
Det blev efterrätt också men jag tyckte den där var alldeles för mastig så jag åt bara halva, men sen åt Erika upp den åt mig, så blev det inget spill :D
 
 

marie

Man får ju så mycket mat där att man inte orkar efterrätt :p

Svar: näe precis! :D men åt ju bara en räksmörgås men den var sjukt mättande! jag ångrade mig att jag inte tog en biskvi istället som jag tänkte först, men nästa gång kanske :D
Lisa

2012-08-26    13:42:44    http://lillbrun.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh så gott & mysigt! :)

Svar: ja :)
Lisa

2012-08-26    20:11:31    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback