Bara några bilder till och jag bloggar i massor idag!

2012-08-26 | 14:37:02 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Fick inte ta kort på Carro i torsdags när jag hälsade på henne på barista och köpte en smaskens chailatte så jag tog kort på min fina tygpåse istället.
 
 
Mina fina skor och sen hade jag pratat med mamma, hon skulle hämta mig halv fyra hade jag fattat det som, men sen hämtade hon Elin och hennes kille för de åkte till sundsvall samma dag och det slutade med att vi möttes vid djurmagasinet för de skulle handla massa hundmat och sen blev det middag på Max, det var gött! Men... Kycklingmål classic innehåller bacon så jag satt och petade lite i min mat, men då vet jag det till nästa gång!
 
 
Min fina cykel och när jag satt där kom två stycken som jobbar på öa och ställde mig en enkätfråga, får se vilken dag jag blir med i tidningen ;).
 
 
 
Fredagsmorgonmys med min  äldsta systers voff som heter fej fast man stavar det inte så tror jag. Som bott hos oss i helgen då min syster har varit bortrest men ikväll får hon komma hem till syster elin, katten och elins kille. 
 
 
Här ser hon megastor ut men kommer fler bilder på henne sen! :) Hon är tre år och världens sötaste men det är kicki också såklart!
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback