Andra dagen i Göteborg, Lördag den 14 Juli, Del 1!

2012-08-07 | 18:21:01 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Ah inte så spexig frukost precis meneee, man blev ju mätt i alla fall och varför tog jag skinka? Jag äter inte ens skinka. Jag satt och funderade på det sen och kan berätta att jag åt mer än det här ;P.
 
 
Sanna äter frukost! :D
 
 
Jag hade väl en grej för speglar under vår resa till göteborg.
 
Systrarna!
 
 
 
Lite fika!
 
 
Sanna inne i skohimlen på NK!
 
Fortsättning följer!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback