Onsdag

2012-04-25 | 10:33:48 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Typiskt när jag vaknade i morse så hade jag superont i halsen och en massa hosta. Skulle aldrig sagt igår att jag skulle kunna jobba idag, för det blev ju tydligen bara värre.  Usch usch. Ska dricka en massa te idag och vila så jag hoppas att jag kan gå i morgon åtminstone. Förstår inte varför man alltid ska bli superförkyld när man väl blir det, bättre om man bara kunde bli lite snuvig, men sån tur har inte jag.
Hoppas ni får en fin dag! Ikväll ser jag framemot att se på Bygglov i alla fall. Nu ska jag läsa bloggar och dricka te, kanske skriva ett brev om ett tag också. Nu skiner solen ute också och det börjar faktiskt kännas bättre, så jag hoppas hoppas verkligen jag kan jobba i morgon, ni får hålla tummarna för mig :).
Puss.

marie

Meeen typiskt :(

Hoppas det blir bättre snabbt nu!

2012-04-26    10:01:23    http://lillbrun.blogg.se/
Josefine

Fy för hosta! :/

2012-04-26    12:09:40    http://theblackcherry.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback