Måndag

2012-04-23 | 10:27:13 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Självklart när jag vaknade idag så skulle det kännas mycket sämre. Så himla dumt. Jag vill ju jobba liksom. Men tänkte att det är bättre att vara hemma en dag än att smitta ned alla på jobbet, är så himla snuvig och har superont i halsen+ hostig. Men ska dricka en massa te idag och vila massor så hoppas jag att jag kan gå i morgon, kan jag inte det så hoppas jag att jag kan gå på onsdag, så himla tråkigt att vara hemma+ att man förlorar ju så himla mycket pengar. Känner mig så himla trött också :(. Men jaja, jag får se hur jag mår när jag vaknar i morgon, får hoppas att jag mår bättre då. Nu ska jag läsa bloggar i alla fall och äta smaskens frukost.
----
Usch nu har jag ont i huvudet också... Det här ser inte så lovande ut. Men får se hur jag känner mig när jag vaknar imorgon som sagt.
----
Näe, stannar hemma i morgon också och kurerar mig så man är fräsch och pigg på Onsdag. Ska sova massor inatt och dricka ännu mer te i morgon. Har så himla ont i halsen just nu och känner mig inte så pigg, så det är lika bra att stanna hemma en dag till så man känner sig pigg och fräsch på onsdag istället :)

marie

Åh nej :(

Hoppas du inte måste vara hemma nå mycket från jobbet!

2012-04-23    10:57:40    http://lillbrun.blogg.se/
catarina

krya krya!

2012-04-23    11:22:31    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Fanny

Krya på dig!

2012-04-23    18:17:29    http://blanchettheart.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback