Fick 11 frågor att svara på från fina Oh my deer.

2012-04-22 | 14:02:07 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Rules: Få 11 frågor. Skicka vidare till 11 andra. Skicka ej till den som skickade dom till dig.

1. Vad är du bäst respektive sämst på?
Jag är bäst på att vara mig själv. Klä mig i det jag vill utan att bry mig om vad andra tycker och tänker. Eftersom när jag gick i högstadiet blev jag mobbad men jag sket i att de tyckte min stil var konstig så jag klädde mig i det jag ville ändå och stod på mig så nu idag bryr jag mig inte alls om vad jag tar på mig för kläder, utan bara har det jag vill ha på mig. Vad mer är jag bäst på, det vet jag inte. Jag är inte så bra på att svara i vår hemtelefon, måste bli bättre på det och sen är jag även sån som skjuter upp saker i sista sekunden.

2. Vilken superkraft behöver du?
Jag skulle behöva superkraften att kunna teleportera mig :). Vore fint och ta rätt beslut alltid.

3. Är det nåt du tycker evolutionen berövat dig?
Vet inte. Att jag skulle vara bättre på vissa saker än vad jag är.

4. Har du slagit dig riktigt illa någon gång? Brutit ben?
Nej. Men jag har fått sy mitt finger en gång när jag var liten, fast det minns jag inte.

5. Vad är det äckligaste du ätit? Vad skulle få dig att äta det igen?
Det vet jag faktiskt inte. Men kanske en jättestark gryta som jag köpte förra året i sthlm, ojoj, vad den var stark alltså!

6. Vad väljer du om du bara får välja över- eller underläpp. Motivera!
Underläpp tror jag för den är lättast att måla med läppstift tycker jag faktiskt. Haha dåligt svar.

7. Vilken låt har oftast gått på repeat hos dig?
Vet inte.

8. Vem önskar du att du var kompis med?
Åh, Annika Norlin tror jag.

9. Ditt favoritgodis!
Choklad :).

10. Var sover du bäst?
I min säng tror jag. Fast sover rätt bra i soffan ibland med.

11. Vad kommer dina memoarer heta?
Ingen aning.
-------

Nu ska jag hitta på 11 nya frågor och det känns ju lite svårt.  Men ska nog komma på något.

1. Kjol eller klänning?

2. Vilket land skulle du helst vilja åka till om du fick välja vilket du ville?

3. Kaffe eller te?

4. Vilken är din bästa film?

5. Vilken är den absolut godaste maträtten du vet?

6. Få brev eller få mejl?

7. Den bästa bloggen du vet?

8.  Sommar eller höst?

9. Vilken är den serie som du gillar allra bäst?

10. Bästa bok du läst?

11. Vad är ditt drömyrke?

- Kanske lite tråkiga frågor men jag har ingen bra fantasi, jag skickar i alla fall vidare frågorna till Marie, Hannah,Angelica,Anna,,Catarina,Sofia,Malin,Mikaela,Elin,Rebecka och Hanna

Vet inte varför texten blev så liten här under dock :(

Monrou's vintage blogg

Önskar dig ett bra slut på veckan! :)

2012-04-22    16:54:00    http://monrous.blogg.se/
Monrou's vintage blogg

SV: tack söta du! :)

2012-04-22    18:02:23    http://monrous.blogg.se/
marie

Oooh. spännande. Ska tänka efter lite innan jag svarar :)

2012-04-22    18:49:59    http://lillbrun.blogg.se/
Sofia

Håhå, challenge accepted! :D

2012-04-22    21:15:54    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback