En till lista.

2012-04-18 | 19:34:17 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
♦ Dagens mående: trött som tusan just nu och annars är det väl helt ok.
♦ Dagens humör: samma sak som mående.
♦ Dagens borde: fixa ett till personligt brev, men får göra det i morgon, är alldeles för trött nu.
♦ Dagens vill ha i allmänhet: kramar och lite tur.
♦ Dagens materiella vill ha: ett par vårskor.
♦ Dagens planer: ja alltså, nu ska jag bara  äta kvällsfika, göra mig redo för att sova, kika på tv och läsa en tidning. Sen gör jag kväll senast nio, det är planerna det.
♦ Dagens beroende: vatten.
♦ Dagens längtan:helg om 2 dagar.
♦ Dagens klädsel: jobbarkläderna fast sen nu har jag på mig tights,långt linne och en långärmad tröja bara.
♦ Dagens smink: mascara och ögonskugga som vanligt bara.
♦ Dagens frisyr: utsläppt bara.
♦ Dagens låt: Ingen alls.
♦ Dagens saknad: vet inte.
♦ Dagens dummaste: att jag inte fick jobbet som frukostbiträde men jag visste ju att jag inte skulle få det så. nu är det bara hoppas på ett annat jobb och ett till jobb som jag ska söka, men så länge har jag ju jobbet som jag har nu :).
♦ Dagens misslyckande: Haha, när jag stod inne i skrubben och skulle fixa med blöta moppar och bah pang så var den på golvet och vatten överallt, jag blev lite chockad haha, men jag fick tillbaka den igen ;).
♦ Dagens köp: ingenting har jag köpt idag.
♦ Dagens godis: en bit butterkaka.
♦ Dagens mat: yoghurt blandat med fil till frukost,mellanmål två mackor, lunch lasagne och en apelsin, mellanmål en apelsin och ett äpple, kvällsfika blir turkisk yoghurt med bär, har ätit massor idag känns det som, men har ju vart igång sen halv sex också.
♦ Dagens tidning: ingen.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback