En lista.

2012-04-18 | 19:29:14 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
I sommar ska jag jobba, åka på Urkult som vanligt antar jag ;), ha picknickar och bara ha det fint!

Jag längtar till den helgen jag drar till den jag vill hälsa på när det nu blir av och till jag åker till Umeå nån gång framöver.

Bästa maten är lax i sallad eller min laxsås.

Jag skulle vilja resa till Paris.

Jag läser just nu en helt ok bok som heter Margot.

Jag faller för såna som är fina helt enkelt haha :).

Jag är beroende av te och kaffe.

Bästa band/artist just nu markus krunegård.

Jag har ångest över en hel del, fast inte så ofta jag har ångest nuförtiden ändå.

Jag önskar att jag kan flytta hemifrån snart, fast vill nog jobba ett tag till först och önskar att jag hade någon att sova med inatt.

Mitt bästa ämne i skolan är vet inte.

Jag tittar helst på Trädgårdsonsdag hihi, Bygglov,Äntligen hemma men bara då Elsa är med och sen tittar jag på en massa annat med..


Kvällen tillbringar jag helst lugnt framför tvn eller med att läsa bloggar,skriva brev eller att kramas med någon fin.

Jag skulle behöva umgås oftare med fina människor och mer närhet av någon som är fin, kanske närhet av den jag helst av allt vill gosa med någon gång, får allt styra upp det snart.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback