Torsdagens slappa klädsel.

2011-09-01 | 22:35:27 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Efter jag duschat så körde jag på sköna slappa kläder idag. Idag har jag hushållssysslat en massa här hemma,fotat saker som ska upp på tradera, kikat på ett avsnitt av Leila bakar i Frankrike och Jamie olivers program där han lagar mat på 30 min och på andra bilden här har jag kletat på massa på läpparna haha, därför de ser så kletiga ut, inte så fint haha. Den här dagen har vart bra! :) Fast morgondagen kommer bli bättre, fast ännu bättre om någon ringer ja tack, ringer och säger att jag kommit in alltså..

marie

Min skola började ju i måndags, på tisdagen var den en tjej som fick besked att hon kommit in. Och nu är det en annan som hoppade av i går. Tänkte bara berätta som lite peppande inför nästa vecka! Hoppas det blir så för dig också!

2011-09-02    09:56:18    http://lillbrun.blogg.se/
Sofia Schöön

Älskar dina byxor. Och håller med personen innan, det är många som hoppar av. På min skola tänker de inte dela in oss i grupper förrän om ett tag för det brukar vara avhoppare. Åh, måste kolla dina auktioner också!

2011-09-02    19:03:06    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback