Mysig söndagskväll med ett långt brev till en vän.

2011-09-04 | 21:45:01 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Jag bad de köpa ett gott te åt mig på Kahls när de ändå var i Sundsvall eftersom Kahls inte finns här längre, men nu kanske det där teet fanns på vår godis och tebutik här i stan, men de köpte Mareld åt mig och det teet är så himla gott och smaskiga kaffesmaker på kahls, som ska bli spännande att smaka och färgat papper på IKEA :). Skrev ett långt brev till Lenita idag,det var på tiden! :) lyssnade på pappas nya Emil Jensen skiva som han köpte i helgen på deras lilla resa och drack det där smaskiga teet och hade lakrits doftljus tänt, mys på hög nivå, fniss. Sen såg jag på första avsnittet av Idol också.

Har gosiga leggings, myspysig filt och tofflor på mig också. Nu ska jag nog läsa lite bloggar som vanligt innan jag ska sova tidigt tror jag. Är så himla trött idag. I morgon hoppas jag på ett glädjande samtal. Åh.åh hoppas,hoppas. Jag slutar inte hoppas! Det ska man inte heller.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback