Lördagens slappa och sköna klädsel.

2011-09-03 | 19:48:20 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Fast jag hade andra kläder på mig innan jag kom hem och hade duschat, då bytte jag till detta och där ser ni mina tjusiga gardiner och min ständigt överfulla strumpbyxelåda, när jag flyttar hemifrån ska jag köpa en byrå som jag kan ha trosor, sockar och strumpbyxor i och då hoppas jag att jag har bättre garderober också hehe.. Idag var jag som sagt på loppis och sen gick jag på stan. När jag kom hem så duschade jag, lagade mat, Currygryta och pasta blev det, gjorde kaffe som blev alldeles för starkt, gick inte att dricka, vet inte vad som hände, blev något konstigt, jag måste bli bättre på  att göra kaffe haha. Sen har jag lagt upp auktioner på tradera som ni kan kolla in här: . Sen har jag tvättat, torktumlat, satt på diskmaskinen, slappat och nu ska jag nog snart skriva ett litet brev eller se någon film och dricka mer te och äta mer choklad. Mys lördagskväll, men det känns lite ensamt att vara ensam i ett stort hus, eller så stort är det ju inte, men i morgon kommer i alla fall mina föräldrar hem igen från deras hotellweekend i Sundsvall hihi. Men det går rätt så bra att vara ensam, man är ju sin egna bästa vän ju! ;D. Nu lyssnar jag på Håkan. Hoppas ni har en fin lördag! :)
Puss

Helena

Använder du bloglovin? Isåfall lägger jag till dig där så jag inte missar dina inlägg. Kramar

2011-09-03    22:15:09    http://helenaskvarter.blogg.se/
marie

Oooh tjusiga gardiner! :)

2011-09-04    21:28:20    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback