Fredag

2011-09-02 | 23:32:12 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag åkte mina föräldrar till Sundsvall på en liten weekend på hotell och sådär. Så det innebär ju att jag är ensam hemma. Idag har jag gjort fint här hemma, men är inte färdig, ska fortsätta i morgon, ätit god middag, min berömda laxsås och tagliatelle och kikat lite på tv. Sen har jag vart hemma hos Sanna, vi såg på film Cry Baby, den var helt okej. Sen cyklade jag hem och nu kvällsfikar jag och lyssnar på fin musik. I morgon ska jag på backluckeloppis, får se om jag är duktig och cyklar dit så jag är där när det börjar, sen kanske jag tar mig till stan. Ja, jag får se hur min lördag blir. Nu ska jag hänga lite vid datorn innan jag går och lägger mig.
Hoppas ni har haft en fin dag! :)

Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03    13:09:33    http://helenaskvarter.blogg.se/
Sofia Schöön

Hihi, jag älskar crybaby! Om du menar den med johnny depp.

2011-09-03    17:46:51    http://sofiazim.blogspot.com
marie

Cry baby, haha, den filmen med johnny depp som ung?

2011-09-04    21:25:26    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback