En till liten torsdagslista.

2011-09-22 | 19:10:19 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Har säkert gjort den här förut men jag gör den igen ändå.

Namn: felicia hanna josefine
Piercingar: inga alls. bara hål i öronen.
Tatueringar: nej. jag vill men jag kommer nog aldrig lyckas bestämma mig.
Längd: 161 centimeter
Skostorlek: 37
Hårfärg: kopparblond ungefär.
Fräknar: nej inga.
Motto: okej ett: man kan göra allt i hela världen, två: man har alltid alltid ett val
Kär? nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja jag längtar bort till större städer. men jag har ändå bestämt att jag ska vara här just nu.
Tycker du att du är attraktiv? ja vissa dagar.
Vilket schampo använder du? åhh okej aussie (döda mig inte, ska inte göra om det lovar).
Vilken parfym använder du? helst gucci - rush men den är slut just nu.
Vad är du rädd för? att människorna jag älskar ska försvinna ifrån mig.
Gillar du att tvätta? mmm fast torktumlaren fungerar aldrig.
Gillar du berg- och dalbanor? ja! jag vill till liseberg snart.
Senaste…
Filmen du hyrde? minns inte alls! det kanske var någon gång i vintras..
Filmen du köpte? inglourious basterds.
Låten du hörde: an argument with myself - jens lekman
Låten du laddade ner? jag laddar aldrig ner musik.
Personen du ringde? en gammal chef.
Personen som ringde dig? farmor.
TV-program du såg? jag har ingen tv så jag är inte så insatt, men det var i alla fall skavlan.
Person du tänkte på? elin berlin.
Favorit…
Låt: minnen av aprilhimlen -  håkan hellström och fourth time around - bob dylan
Sak att göra: vara ute på äventyr, dansa tills man stupar, gå på second hand/loppis, hångla med fina pojkar
Sport: ingen alls.
Kläder: kanske något sånt här.
Film: amélie från montmartre och closer.
Bil: husgudens morganbil.
Serie: haha gossip girl då.
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? jjjjja
Gråtit över en flicka? mmm
Ljugit för någon? ja. ibland drar jag knäppa/meningslösa lögner för främlingar på fyllan i ren tristess.
Varit i slagsmål? nej men jag har väl slagit till någon.
Blivit arresterad? nej.
Träffat någon från internet IRL? ja! bloggfolk och sånt och kanske några andra i mina yngre dar.
Antal…
Gånger du varit kär? åh vet inte, jag blir aldrig kär, men kanske tre gånger då.
Gånger ditt hjärta brustit? lite hela tiden tycker jag.
Hjärtan brustet på grund av dig? jag vet inte.
Tjejer du kysst? hmm lite fyllehånglande när man var yngre.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? det är nog bara hanna. hon är fin.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte så många.
Senaste…
Boken du läste? den hemliga historien - donna tartt.
Personen du fick e-mail av? the IOU project. vet inte vad det är.
Personen du fick brev av? frederick kanske.
Personen du fick sms av? linnéa.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj hmm kanske en månad sedan när mina systrar firade födelsedag.
Saken du köpte? strumpbyxor tror jag.
Namn: Lisa
Piercingar: bara hål i öronen numera, men mitt hål i näsan,septum har säkert inte växt igen totalt ännu, men har inga planer på att sätta in den igen.
Tatueringar: Nej. Jag vet inte om jag vill skaffa en heller längre. Vi får se hur det blir med det.
Längd: 171
Skostorlek: 40
Hårfärg: rött, fast det måste färgas igen! Tro om man ska ta tag i det ikväll kanske.
Fräknar: Ja. fast mest på sommaren.
Motto:" Lev livet så länge du lever"
Kär? Nä.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.
Tycker du att du är attraktiv? Det händer väl. Men inte så ofta.
Vilket schampo använder du? Något som mamma köpt hos frisören, men ska nog börja med något nytt snart.
Vilken parfym använder du?  några olika från yves rocher och en annan en.
Vad är du rädd för? Massor. Men mörker tex.
Gillar du att tvätta? Det är trevligt.
Gillar du berg- och dalbanor? Nä. Eller har aldrig ens åkt en, man kanske ska göra det någon gång.
Senaste…
Filmen du hyrde? Jag hyrde "Hur många lingon finns det i världen" från vår tv.
Filmen du köpte? Oj, det var ett tag sen jag köpte en film det var nog "Chocolat"
Låten du hörde: Hallelujah-Ingenting.
Låten du laddade ner? Laddar inte ned.
Personen du ringde? Minns inte.
Personen som ringde dig? Någon säkert försäljare som sökte mamma.
TV-program du såg? Jag såg "Den stora Matresan" igår kväll.
Person du tänkte på? En vän.
Favorit…
Låt: Dansa fastän- Säkert, En midsommarnattsdröm-Håkan Hellström mfl.
Sak att göra:Dricka te, skriva brev, fika med vänner,
Sport: Promenera hehe.
Kläder: klänning,leggings osv.
Film: Amelie från montmartre såklart!
Bil: Öh. ingen ;P.
Serie: Bonde Söker fru hahahaha. Eller allting med Per Moberg och Leila. <3, Niklas mat osv.
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? mhm.
Gråtit över en flicka?ja.
Ljugit för någon? Ja, det har hänt.
Varit i slagsmål? Nä, verkligen inte.
Blivit arresterad? Hehe, nej.
Träffat någon från internet IRL? Hur många som helst!
Antal…
Gånger du varit kär? Några.
Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag tror inga hjärtan brustit på grund av mig. Ja, är väl när man dissat någon eller inte vart intresserad av någon som vart intresserad av mig.
Tjejer du kysst? Vet inte. Har inte hållit räkningen.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En person.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte så många gånger.
Senaste…

Boken du läste?Minns inte. Men just nu läser jag en brabra bok av jonas gardell. <3
Personen du fick e-mail av? Får mest bara trista mejl.
Personen du fick brev av? Sofia.
Personen du fick sms av? En internetvän.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I lördags.
Saken du köpte? Minns inte. Så det var nog inget spännande heh.

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Måste se "hur många lingon finns det i världen". Är statist i filmen! :P

2011-09-22    21:32:46    http://adaras.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback